Δράσεις - Υπηρεσίες

  • Μαθησιακή Αξιολόγηση
  • Υποστήριξη Μαθητών
  • Bedroom
  • Pre-school skills – Σχολικές Δεξιότητες
  • Μαθησιακή Αξιολόγηση

    ανίχνευση και προσδιορισμός δυσκολιών

    Μία σειρά σταθμισμένων, επιστημονικών εργαλείων καθώς, η παρατήρηση των χαρακτηριστικών του μαθητή δίνουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία στον Ειδικό Παιδαγωγό για να συνθέσει το «μαθησιακό προφίλ» του παιδιού. Η διαδικασία είναι πολύ φιλική για το παιδί έχοντας ως δεδομένο πως στο mindset ο μαθητής αντιμετωπίζεται με σεβασμό και επαγγελματισμό.

    Κατά την αξιολόγηση ελέγχεται:

    • Η μαθησιακή ετοιμότητα
    • Η γλωσσική επάρκεια
    • Η μαθηματική επάρκεια
  • Υποστήριξη Μαθητών

    δεξιότητες, γνωστικά, μεθοδολογικά, συναισθηματικά
    Έχοντας διαμορφώσει μία εικόνα για «τα δυνατά σημεία» του μαθητή και για τις δεξιότητες που χρειάζονται ενίσχυση οργανώνουμε μία εξατομικευμένη παρέμβαση. Κατά την παρέμβαση αξιοποιούνται οι δυνατότητες του μαθητή με στόχο να τον ενισχύσουμε να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες του. Η παρέμβαση στο Mindset οργανώνεται στοχεύοντας όχι μόνο σε γνωστικούς τομείς (γλώσσα, μαθηματικά κλπ), αλλά και σε δεξιότητες (έκφραση, λόγος, δομή, οργάνωση). Η παρέμβαση εμπλουτίζεται από δραστηριότητες από τον χώρο των Παραστατικών Τεχνών (θεατρικό παιχνίδι) και των Εικαστικών με στόχο την καλλιέργεια του λόγου, της έκφρασης, της δομής, της οργάνωσης και της αυτοπεποίθησης.
  • Υποστήριξη Γονέων & Σχολές Γονέων

    • Ομάδα γονέων νηπιακής ηλικίας (0-5 ετών)
    • Ομάδα γονέων σχολικής ηλικίας (6-12 ετών)
    • Ομάδα γονέων συναισθηματικής αγωγής
    • Ομάδα γονέων μαθητείας
    • "As your kids grow, they may forget what you said, but won’t forget how you made them feel"
    • "To be in your children’s memories tomorrow, you have to be in their lives today"
      - Barbara Johnson

  • Pre-school skills – Σχολικές Δεξιότητες

    (Ελληνικά – Αγγλικά) για παιδιά 3- 5 ετών
    Το πρόγραμμα των σχολικών δεξιοτήτων είναι σχεδιασμένο για να ενισχύσει και να προετοιμάσει τους μελλοντικούς ή τους ήδη μικρούς μαθητές. Οι μαθητές μαθαίνουν πως να συνεργάζονται και να λειτουργούν αποτελεσματικά σε μικρές ομάδες. Μέσα στο πλαίσιο της ομαδικής δουλειάς κοινωνικοποιούνται, μαθαίνουν να συγκεντρώνονται, να καταμερίσουν την εργασία αλλά και να ανασυνθέτουν τα μέρη της προκειμένου να την ολοκληρώσουν. Ταυτόχρονα οι μαθητές έρχονται σε επαφή με έννοιες και δεξιότητες που σχετίζονται άμεσα με τη σχολική επιτυχία. Τα παιδιά καταπιάνονται με μία νέα θεματική κάθε εβδομάδα.
  • Εργαστήρι Καλλιέργειας Αγγλικής Γλώσσας
  • Μουσικοκινητική Αγωγή - Σύστημα C. Orff
  • Διαβάζω και Κατανοώ
  • Εκφράζομαι: Λόγος - Κίνηση - Παραστατικές Τέχνες
  • Εργαστήρι Καλλιέργειας Αγγλικής Γλώσσας

    Τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να βιώσουν την αγγλική γλώσσα σε ένα πραγματικό περιβάλλον. Τα αγγλικά «δεν είναι το μάθημα» αλλά ο κώδικας επικοινωνίας στο συγκεκριμένο πλαίσιο. Τα παιδιά λειτουργούν ως μέλη μίας μικρής ομάδας της οποίας η φυσική γλώσσα επικοινωνίας είναι τα αγγλικά, διαβάζουν παραμύθια, ζωγραφίζουν, κάνουν κατασκευές και πειράματα, παίζουν θέατρο και τραγουδούν.
  • Μουσικοκινητική Αγωγή - Σύστημα C. Orff

    Aπευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, αλλά και σε παιδιά των πρώτων τάξεων της πρωτοβάθμιας παιδείας.

    Αποτελεί τη βάση, για τη μουσική εκπαίδευση των παιδιών. Έχει στόχο να φέρει το παιδί σε επαφή με τον ρυθμό, τη μελωδία και μέσω των μουσικών παιχνιδιών, του αυτοσχεδιασμού, της κίνησης, της φαντασίας και της ομαδικής δημιουργίας να αναπτύξει την αίσθηση του συγχρονισμού, την αυτοσυγκέντρωση και τον αυτοέλεγχο.

    Τα μέσα που χρησιμοποιούνται για αυτόν τον σκοπό, είναι η χρήση μικρών κρουστών οργάνων, η σύνθεση κίνησης, ήχου και λόγου, ο οργανωμένος αυτοσχεδιασμός. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται ένα μουσικό περιβάλλον τέτοιο που να μπορεί ο μαθητής να μαθαίνει μουσική, παίζοντας τα βασικά μουσικά στοιχεία του ρυθμού, της μελωδίας και της αρμονίας σε συνεργασία με τα άλλα παιδιά.

  • Διαβάζω και Κατανοώ

    Ένα εργαστήρι για τους τρόπους και τις τεχνικές που μπορεί ένας μαθητής να ακολουθεί προκειμένου να μπορεί να επεξεργάζεται και να κατανοεί σε βάθος ένα κείμενο. Στο εργαστήρι αυτό οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή με πολλών ειδών κείμενα, θα τα επεξεργαστούν μέσα από δραστηριότητες κατάλληλες για την ηλικία τους και στη συνέχεια θα βρουν τον τρόπο να «ξεκλειδώσουν» τα νόηματά του.
  • Θεατρικό Παιχνίδι:
    Εκφράζομαι, Λόγος & Κίνηση

    "Το θεατρικό παιχνίδι:

    - Απελευθερώνει πτυχές του χαρακτήρα που για διάφορους λόγους μπορεί να έχουν μπλοκαριστεί, τις φανερώνει και τις καλλιεργεί,
    - Χαρίζει αυτοπεποίθηση, και ειδικά στην επικοινωνία και στις ανθρώπινες συναναστροφές,
    - Επιτρέπει και επικτροτεί τις ευαίσθητες πτυχές του εαυτού μας, χωρίς κριτική και δεύτερη σκέψη τους επιτρέπει να ανθίσουν σε επίπεδο βαθύ σχεδόν ασυνείδητα,
    - Δίνει χώρο στη φαντασία, στον σεβασμό, στην ενσυναίσθηση.

    Όλα τα παραπάνω δικαίως το καθιστούν εργαλείο διαπαιδαγώγησης, ειδικά σε υψηλά αναπτυσσόμενες πολείς που η καθημερινή επαφή με το παιχνίδι, ελαχιστοποιείται δραματικά.
    Μα πιο πολύ απ’όλα τα παραπάνω, το θέατρο χωρίς να είναι θεραπεία, θεραπεύει..!
    Ελάτε να παίξουμε θεατρικά!
    Με εκτίμηση,
    Βάσια Βελτσίστα, PhD

Mindset: fulfill the potential

Δουλεύοντας καθημερινά με παιδιά, κατάλαβα πώς όταν ο ενήλικας, γονέας ή εκπαιδευτικός, καταφέρνει να δει τον κόσμο μέσα από τα μάτια τους… η πραγματικότητα μπορεί να ξεπεράσει τη φαντασία.
Μαρία Κοκκινιώτη